Gaular sokneråd valliste

Nominasjonskomitéen si valliste for Gaular sokneråd. Valet blir gjennomført som fleirtalsval. Det skal veljast 8 medlemmer og 5 varamedlemmer. Lista er satt opp i prioritert rekkefølge.

Gaular sokneråd valliste
1 Bjarne Horsevik 1951 Sande
2 Bente Kandal 1965 Bygstad
3 Sigurd Årskaug 1966 Viksdalen
4 Idar Senneseth 1947 Sande
5 Laila Oppedal 1952 Viksdalen
6 Ottar Rusken 1964 Bygstad
7 Sandra Hjønnevåg 1990 Sande
8 John Norfinn Kleppe 1972 Bygstad
9 Marit Eldal 1966 Viksdalen
10 Oddgeir Storhaug 1981 Sande
11 Tom Kristian Hestad Kårstad 1994 Bygstad
12 Hjørdis Øvrebotten 1960 Viksdalen
13 Olaug Hanne Espeland 1975 Bygstad
14 Stein Erik Øvrebø 1956 Bygstad

Vil du endre på stemmesetelen, kan du:

• Gje tilleggsstemme til inntil tre kandidatar på lista. Det gjer du ved å setje eit merke i ruta til venstre for namnet til kandidaten.
  • Gje personstemme til inntil tre andre valbare personar i soknet. Det gjer du ved å føre opp namnet til personen på stemmesetelen. Personen får då éi stemme.
  • Andre endringar vil ikkje telje med i valoppgjeret.
  • Det er ikkje høve til å stryke kandidatar.