Naustdal sokneråd valliste

Nominasjonskomitéen si valliste for Naustdal sokneråd. Valet blir gjennomført som fleirtalsval. Det skal veljast 8 medlemmer og 5 varamedlemmer. Lista er satt opp i prioritert rekkefølge.

Naustdal sokneråd valliste
1 Jetvard Kalland 1952 Myrstrupevegen
2 Veronica Standal 1969 Fjordavegen
3 Harald Sørheim 1950 Helgåsvegen
4 Mona Solheim  1973 Ospeteigen
5 Stein Torald Vonen 1967 Fjordavegen
6 Hege Merete Smådal 1978 Lundavegen
7 Arvid Åsebø 1956 Jobakkevegen
8 Marit Grete Våge Apneseth 1956 Fjordavegen
9 Åse Mari Haugnes 1973 Naustedalen
10 Orlaug Liv Hove 1945 Kleiva
11 Veronica Tansø 1978 Horstadvegen
12 Else Karin Monsen 1952 Fjordavegen
13 Gudmund Eimhjellen 1970 Naustedalen

Vil du endre på stemmesetelen, kan du:

• Gje tilleggsstemme til inntil tre kandidatar på lista. Det gjer du ved å setje eit merke i ruta til venstre for namnet til kandidaten.
  • Gje personstemme til inntil tre andre valbare personar i soknet. Det gjer du ved å føre opp namnet til personen på stemmesetelen. Personen får då éi stemme.
  • Andre endringar vil ikkje telje med i valoppgjeret.
  • Det er ikkje høve til å stryke kandidatar.