Sommerfest for frivillige i Nidelven menighet

Tirsdag 11.juni kl. 18.00 inviterer vi til feiring!

Sommerfest for frivillige i Nidelven menighet

Staben i Nidelven menighet ønsker å invitere alle frivillige til sommerfest tirsdag 11.juni kl. 18.00.

Vi er veldig takknemlig for alt dere bidrar med i det frivillige arbeidet. Sammen gjør dere både små og store, synlige og usynlige, praktiske og relasjonelle oppgaver - og vi ønsker få feire og takke dere, med sang og underholdning, mat og drikke og et fint felleskap denne junikvelden.

For at vi skal kunne forberede feiringen med mat og oppdekking ber vi om påmelding innen onsdag 05.juni. Send en mail med navn og evt matallergier til post.nidelven@kirken.no

Vi gleder oss veldig og håper du kan delta!

Kontaktinformasjon for Nidelven menighet

Besøks-, leverings- og postadresse:

Nidelven menighet, Nordre Risvolltun 2, 7036 Trondheim

Post kan også sendes til:

Nidelven menighet, Kirkelig fellesråd i Trondheim, Postboks 2300 Torgarden, 7004 Trondheim

Fakturaadresse:

Org.nr. 976998081

Ønsker du å gi en gave til menigheten? Da kan du bruke kontonummer: 4213.20.94726. Merk gjerne med "gave". Tusen takk!

Åpningstider:
Tirsdag-fredag 10-14