01.09.2024 Historisk vandring langs Allmenningsvegen (Granvin-Ulvik) og gudsteneste i Granvin kyrkje.

Ulvik og Granvin sokn, Ulvik Turlag og Granvin Turlag invitera i år og til Historisk vandring på Allmeinningsvegen sundag 1. september 2024. Me går frå Lindebrekke og fylgjer Allmenningsvegen til Granvin. Turen høver for alle! Transport med buss: (kr 100,-) Oppmøte i Ulvik ved kyrkje kl. 09:30. Turen startar kl. 10:00 frå Lindebrekke. Det blir historieforteljing, song og deling av tankar undervegs. Alle er hjarteleg velkomen til å runde av turen med varm betasuppe og gudsteneste i Granvin kyrkje kl. 17:00. Påmelding: dnt.no/ulvik innan onsdag 28. august.

Allmenningsvegen

Ta med:

- Klede etter veret

- Gode sko, ein kan fint gå i joggesko om veret er bra, ellers anbefallar me tursko

- Ta med godt med mat og drikke

- Born kan gjerne ta med seg eit kosedyr til turkompis

Påmelding via dnt.no/ulvik