Ny kirketrapp - Vestre Jakobselv kirke

Kirketrappen i Vestre Jakobselv er nå utbedret.

Ny kirketrapp - Vestre Jakobselv kirke

Vadsø kirkelig fellesråd har i en del år jobbet med en løsning for å få utbedret kirketrappen i Vestre Jakobselv. Den var begynt å gå i oppløsning og en del skifer var løsnet. Det har vært måtte innføre en del tiltak for å sikre.

I april valgte til slutt Vadsø kirkelig fellesråd å inngå en avtale med Polarstjernen IL. Vi fikk på plass en bra avtale for begge parter og i juni startet arbeidet med utbedringene. All jobb er gjort på dugnad av Polarstjernen IL. De har brukt frivillige som har kompetanse for og hjerte for Vestre Jakobselv.  Vi vil også takke kirkeforeningen i Vestre Jakobselv som i mange år har vært er pådriver for å holde kirken vedlikeholdt.

Søndag 14. juli kl. 11:00 blir første gudstjeneste i Vestre Jakobselv siden trappen ble utbedret og der er vår gode vikarprest Anders Kvalevåg som skal ha regi. Vi håper å se så mange av dere som mulig der!

Vi takker for et godt samarbeid med Polarstjernen IL.