Påmelding til julegudstjenester i kirkene våre.

Så ble det en annerledes jul i år også... og i år som i fjor må vi be dere melde dere på julegudstjenestene på forhånd.

To jenter tenner lys i en lysglobe. De er pyntet i julekjoler. Det er mørkt i kirken.

Det er kun til gudstjenestene på julaften det er påmelding. Og det gjør du her.

Det blir gudstjenester i alle kirkene våre:
FREDAG 24. DESEMBER ► JULAFTEN ◄
• Vestby kirke kl. 14.00 og 16.00
Julegudstjeneste ved Per Willy Wilhelmsen, organist Magnus Lange, Ingvild Støkken (sang)

• Son kulturkirke kl. 14.00
Julegudstjeneste ved Torbjørn Aas, organist Tatiana Grushina, Erlend Tunestveit (trompet),
Hjørdis Helena Oftestad (sang)

• Hvitsten kirke kl. 14.00
Julegudstjeneste ved Gunnvor Hovland, organist Carla Børresen, Jannika Børresen (fløyte)

• Såner kirke kl. 16.00
Hjørdis Helena Oftestad (sang)

• Garder kirke kl. 16.00

LØRDAG 25. DESEMBER ► 1. JULEDAG ◄
• Vestby kirke kl. 12.00
Høytidsgudstjeneste ved Per Willy Wilhelmsen, organist Tatiana Grushina, Ida Tunestveit (sang)

SØNDAG 26. DESEMBER ► 2. JULEDAG ◄
• Såner kirke kl. 12.00
Høytidsgudstjeneste ved Gunnvor Hovland, organist Tatiana Grushina, Erlend Tunestveit (trompet), Sebastian Akselberg (sang)

LØRDAG 1.JANUAR ► 1. NYTTÅRSDAG ◄
• Strømbråten kapell kl. 19.00
Nyttårsgudstjeneste ved Torbjørn Aas, organist Magnus Lange

Smittevernreglene blir fulgt så alle skal kunne føle seg trygge.

Hold avstand og bruk munnbind.