NY GIV - GJEVARTENESTE

Vil du vere med og styrke arbeidet for barn og unge i kyrkja? Vil du vere med og gje ei fast pengegåve regelmessig?

NY GIV - GJEVARTENESTE

Mykje flott skjer! I Lygra, Seim, Alversund og Knarvik!

Trusopplæringa er prioritert: Allereie har me Babysang, KyrkjeGym, Knøttekor, SingSingeling, SingOut, Speidar, Tårnagent, LysVaken, Fredagsklubben, Konfirmantundervisning.

Framover ønskjer me å utvikle ungdomsarbeidet, ikkje minst leiartreninga.

Å GJE = TENESTE

I kyrkjelyden vår har me tre typar frivillig teneste: Forbøn, arbeid og gjevarteneste. Korleis me vektar desse varierer utifrå kvar me er i livet.

Meir av alle tenestene er flott. Hovudfokuset no er like fullt føreseieleg, regelmessig inntekt. Har du anledning til å melda deg til fast gjevarteneste, set me stor pris på det! Slik kan me saman halde fram å formidle Jesus til barn og unge.

SLIK VERT DU GJEVAR

Du ordnar sjølv med fast trekk i  banken og du bestemmer sjølvsagt beløpet.

Kontonummer 3633.67.39882 KNARVIK SOKN

Fyll ut svarslippen som du finn som vedlegg nedanfor og lever den til kyrkjekontoret. Viss du ønskjer skattefrådrag, må du oppgje personnummeret ditt.

TAKK!