Vel møtt til medarbeidarfest 13. mars

Knarvik sokneråd inviterer til medarbeidarfest 13. mars kl. 19.30. Påmeldingsfrist: 10. mars.

Vel møtt til medarbeidarfest 13. mars

Knarvik kyrkje blir 10 år i år. Medarbeidarfesten blir starten på ei flott feiring!

PROGRAM

• Eit godt kveldsmåltid
  • «Me som frivillige utgjer ein forskjell!» v/prost Helge Taranrød
  • Fellesskap
  • Musikalsk påfyll
  • Knarvik kyrkje 10 år!
  • Kaffi, te og god prat
  • Kort samling i kyrkjerommet

PÅMELDING

til Hildur Løkken Lillestøl leiar soknerådet via mail hildurlokken@gmail.com eller sms 452 75 553. Evt kan du ringe kyrkja sitt sentralbord: 400 01 691.
Frist: Innan søndag 10. mars.
Gje beskjed om matallergiar el.l når du melder deg på.

Me vil gjerne gjere stas på deg som er med/vil vere med, som frivillig medarbeidar i kyrkjelydane våre.

Håpar du kan kome!

Er du ofte eller sjeldan medarbeidar, eller har pause no: Vit at du er velkommen!

Medarbeidarsamlinga er òg for deg som vurderer  å engasjere deg i ein av kyrkjelydane våre. Bli med!

VEL MØTT TIL EIN KJEKK KVELD!