HÅP I EIN DRÅPE VATN

I år vert det digital fasteaksjon, ikkje bøsseaksjon, i Knarvik sokn. Bruk VIPPS, SMS eller bankoverføring, eller gje ei god gåve som takkoffer på gudstenesta i Knarvik kyrkje 17. mars kl. 11. Les meir …

HÅP I EIN DRÅPE VATN

Nesten 800 millionar menneske lever utan tilgang til reint vatn, på grunn av jordskjelv, tørke, flaum, krig eller konflikt. Støtt fasteaksjonen til Kirkens Nødhjelp og gje vatn til dei som treng det mest!

Kirkens Nødhjelp arbeider med akutt bistand i katastrofar og med langsiktige prosjekt for å redusere nød og fattigdom i verda. Kirkens Nødhjelp arbeider for fred og rettferd, og for å redde liv.

Innbetalingskanalar for fasteaksjonen:

• Vipps til 2426
  • SMS med kodeord VANN til 2426 (dette trekker 300 kr frå avsendar)
  • Betalingsfunksjon på fasteaksjonen.no.
  • Kontonummer fasteaksjonen: 1594 22 87493

Du finn meir info om fasteaksjonen og Kirkens Nødhjelp her: www.fasteaksjonen.no