TV-aksjonen 2018: "Mindre alene sammen"

Årets TV aksjon 21.oktober går til Kirkens Bymisjon med temaet «Mindre alene sammen». Dette er et tema som berører oss på flere måter - også lokalt.

TV-aksjonen 2018: "Mindre alene sammen"

Selve aksjonsdagen er 21.oktober.

-          Her oppfordrer vi alle til å melde seg som bøssebærer! Samt..

-          Bruke temaet i menighetssammenheng

På nettsiden www.blimed.no kan man:

-          Melde seg som bøssebærer !

-          Finne masse stoff som kan brukes i menighetssammenheng: filmer, flott TV aksjonssang til bruk m.m

-          Registrer kollekten på giverstafett.no

• OBS! kollekt som menigheten får inn må registreres på giverstafett.no samme dag for at statistikken skal bli rett! Kontantene kan sendes inn senere.
  • Ikke lever kollekten sammen med bøssepengene - det skal synliggjøres på kirkestatistikken og ikke bøssestatistikken.

-          Ellers finnes mye undervisningsopplegg på www.salaby.no

-          Her er link til ressursbanken for  kirker og menigheter   og TV-aksjon. Skoleopplegget vil også ligge her.

Du finner alt ved å velge Engasjer deg på hovedsiden og så velger du emner.

Menighetene bes om å støtte opp om aksjonen som går til Kirkens diakonale arbeid

Ta gjerne kontakt hvis det er noe vi kan bidra med i denne sammenhengen.