Hva kjennetegner en typisk Nordnes-beboer?

Eva Johansen fra Nordnesrepublikken er gjest på temakvelden "Alt mellom himmel og jord på Nordnes" torsdag 23. januar.

Hva kjennetegner en typisk Nordnes-beboer?

Eva Johansen er levende opptatt av livet på Nordnes, og er redaktør i Nordnesrepublikken.

Les saken hun skrev i Nordnesrepublikken 12. januar 2020 her: "Hva skal skje med Nykirken?"

I sitt innlegg vil hun fortelle fakta om Nordnes, hva historien kan ha betydd for utviklingen av Nordnes og vise hvem som bor her nå.

Etter innlegget inviterer vi deltakerne til en uformell samtale om temaet.

- Vi håper temaet kan skape refleksjoner om hvem som bor på Nordnes, hva de trenger, hva de drømmer om og hva de kjemper for, sier Bernt Forstrønen, prest i Nykirken og prosjektleder for «Veien videre i Nykirken».

Vel møtt til temakveld, samtale, hverdagsmesse og vafler i Nykirken

Torsdag 23. januar fra kl. 18.00

Fast program for en torsdagskveld i Nykirken:
18.00 Hverdagsmesse
18.30 Kaffe, vafler og hyggelig prat
18.45 Dagens tema introduseres
19.25  Samtale
20.00 Samlingen avsluttes senest kl. 20.00. Det er mulig å skrive en hilsen
 eller skriftlig innspill på oppslagsveggen på vei ut.

Det blir 13 temakvelder med ulike gjester i løpet av våren, og 12 i høst. Vi vil presentere torsdagens tema og gjester her på våre hjemmesider.