Storsamling i St. Jakob

Fredag 24. mai kl. 18.00 blir det storsamling for alle som er eller ønsker å være en del av fellesskapet i St. Jakob!

Storsamling i St. Jakob

St. Jakob inviterer til STORSAMLING for alle venner av St. Jakob. Storsamlingen er for deg om du kan krysse av på en eller flere av disse punktene:
- Du har vært innom i studio/gudstjeneste/temakveld/Bølgen/noe i St. Jakob en eller annen gang.
- Du har fast tilhørighet i St. Jakob.
- Du brenner for å skape en kulturkirke for unge mennesker i Bergen sentrum.
- Du brenner for gudstjenester for unge voksne.
- Du liker St. Jakob konseptet og har lyst til å være med og forme det videre.
- Du ønsker å være med å bygge et åpent og inkluderende kristent fellesskap i Bergen sentrum.

For å si det kort: DU er invitert!

På denne storsamlingen vil det bli presentert noen tanker og planer for arbeidet i St. Jakob fra og med høsten 2019. Det vil også være mulighet for å komme med sine ideer til innhold og melde seg til å bidra inn i arbeidet i St. Jakob på flere måter. Målet er at denne samlingen skal sette kursen for St. Jakob videre og at alle vi som hører til i St. Jakob skal bli bedre kjent med hverandre.

Det blir grill og chill, og forhåpentligvis en liten godbit av en konsert denne kvelden. Utover det blir det muligheter for å henge, snakke om drømmer og visjoner for St. Jakob og gode sjanser for å bli kjent med noen nye kule folk. Vi håper du blir med, for St. Jakob trenger deg!