Skal du døpe barnet ditt til høsten?

Søndag 8.september er det plass til flere dåpsbarn i en flott dåpsgudstjeneste!

Skal du døpe barnet ditt til høsten?

Hvis du vil døpe barnet ditt i høst, anbefaler vi nå spesielt dåpsgudstjenesten søndag 8.september kl.13

Denne dagen skal koret Gospel Explosion være med. Koret øver her på Grefsen, har over 80 deltakere og ledes av Leif Ingvald Skaug. Koret bidrar med flott musikk og lager en fin ramme rundt dåpshandlingen!

I en dåpsgudstjeneste er det dåpen og dåpsfamiliene som står i fokus. Det kan være opp til 6 dåpsbarn i en slik gudstjeneste.

Selv om vi her bruker ordet "dåpsbarn" - så minner vi om at det ikke fins noen aldersgrense for dåp. Dåpen er åpen for alle som ønsker det!

Har du spørsmål ang. dåp generelt eller denne dåpsgudstjenesten er du velkommen til å ta kontakt med en av prestene her i Grefsen. Se kontaktinfo nedenfor.

Registrering til dåp kan også gjøres direkte på nett; på  "Min kirkeside"

Her velges også dato for dåp. Dersom ønsket søndag ikke dukker opp i valgmulighetene kan det være  fordi det allerede er fullbooket for dåp den dagen, eller det er en søndag uten dåp.

Har dere spørsmål i forbindelse med registrering av dåp eller innsending av skjemaet? Ta gjerne kontakt  - enten på Kirketorget: 23 62 90 09 (kl.8-15.30) eller til Grefsen kirke; 23 62 93 10 (kl.10-14)

Kontaktinformasjon for Grefsen menighet

Grefsen kirke
Glads vei 45

Org.nr: 974 789 264 (Grefsen sokn)

Vipps 17317 for søndagsoffer
Vipps 17327 for gave til menigheten

Kontakt oss:
post.grefsen.oslo@kirken.no
Telefon- og besøkstid:
mandag-fredag kl.10-14

Bankkonto: 1506.21.80738 for gaver.

Bankkonto: 1503.94.72500 for innbetalinger med KID.

Bankkonto: 1609 23 60613 for andre innbetalinger uten KID.