Middagsfellesskap

La oss lage middag sammen! Middagen smaker alltid bedre når du har laget den sammen med andre. Denne våren inviterer vi til middagsfellesskap, hvor vi både lager, spiser og rydder opp etter maten sammen. Altså litt som om du var hjemme i din egen stue.

Middagsfellesskap

Vårens middager:
Hverdagsmiddag tirsdag 2. april kl. 18.00 Lillesal, Uranienborg menighetshus (Daas gate 19).
Søndagsmiddag søndag 26. mai kl. 16.00 Lillesal, Uranienborg menighetshus (Daas gate 19).

Påmelding:

Du melder deg på ved å sende navn, antall og evt. allergier i en e-post til diakon Malene Spilde Elseth (me954@kirken.no) eller per tekstmelding til tlf. 41229890. Merk e-posten eller meldingen med navn + arrangementets dato. Pris: 100 kroner, eller så mye det passer å avse, per Vipps til #595727 eller betal i døren når du kommer.

Kontaktinformasjon for Uranienborg menighet

Uranienborg kirke ligger på Uranienborghøyden rett bak Slottet. Ta 11-trikken fra Majorstua eller Kjelsås og gå av på Briskeby. Kirken ligger rett ved skolen.

Gavebidrag til menighetens arbeid:
Orgnr. 971.514.361
Kontonummer: 1600.21.66066