Konsertopplevelser til helgen!

Lørdag 15. juni kl.15 Bach i Såner kirke: orgelkonsert ved Kjetil Ertresvåg. Søndag 16. juni kl.18 i Hvitsten kirke: Sommersang ved fjorden ved sanger Kari Gericke Linnestad og gitarist Nikolai Andresen.

Konsertopplevelser til helgen!

Bach i Såner kirke lørdag 15. juni kl.15.00

Kjetil Ertresvåg er tilbake i Såner kirken med vakre Bach-toner. Bach i Såner er en serie som kommende lørdag blir den 12 konserten siden 2015. To ganger i året tar Kjetil Ertresvåg, kantor i Moss, turen til den vakre kirken i Såner for å spille Bach. Orgelet i kirka er som hånd i hanske med Bachs musikalske univers.
Følgende verker spilles: Preludium og fuge i g-moll, Duett i F-dur, div. orgelkoraler og Fantasi og fuge i g-moll.
Kollekt ved utgangen.
Arr.: Moss/Såner menigheter. Støttet av Norsk kulturråd

Sommerkonsert i Hvitsten kirke søndag 16 juni kl. 18.00.

Kari Gericke Linnestad er 23 år gammel og er født og oppvokst i Vestby. Hun er utdannet musikalartist fra bachelor i musikkteater ved Høyskolen Kristiania og jobber nå som frilans sanger, danser og skuespiller.

Da hun var yngre tok hun sangtimer ved Vestby kulturskole, der hun møtte gitarist Nikolai Andresen, som hun den gang fikk gleden av å samarbeide litt med. Nikolai er 20 år gammel og er også fra Vestby.  Går på Norges musikkhøgskole, hvor han nå studerer bachelor i klassisk gitar.

Nå er Nikolai og Kari klare for å musisere sammen nok en gang! Velkommen til en konsert bestående av norske sommerklassikere knyttet sammen med nyere norsk musikk, og nydelige gitartoner!
Billetter i døren, kr 150,-.
Arr.: Hvitsten menighet