Tips til gudstenester med misjonspreg i openberringstida

Openberringstida blir rekna som den særlege misjonstida i kyrkjeåret. Her finn du gudstenesteressursane for openberringstida 2018.

Tips til gudstenester med misjonspreg i openberringstida

Tida mellom jul og faste blir kalla openberringstida. Kristi openberringsdag, fyrste sundagen etter nyttår, - markerar avslutninga av juletida. Openberringstida i kyrkjeåret er knytta til tekster som syner ulike sider ved Jesus. I vår kyrkje er det blitt vanleg å knytte denne tida spesielt til temaet misjon.

Tematikken «misjon» kan vere utfordrande i seg sjølv, og det kan vere vanskeleg å løfta den fram i gudstenesta. Difor lagar Samarbeid menighet og misjon (SMM) ei verktøykasse med byggeklossar for gudstenestearbeidet i openberringstida, saman med preikeressursar frå Luthersk kirketidende for fleire av sundagane i openberringstida.

Ressursane er laga for å kunne brukast rett inn i dei vanlege gudstenestane (klipp og lim).

Bruk openberringstida til å sette fokus på den misjonsavtalen kyrkjelyden har, eller det landet, søsterkyrkja og misjonsprosjektet dere samarbeider med. Det varierar veldig kva folk veit om dette. Ta gjerne kontakt med den SMM-organisasjonen dere samarbeider med. Kan de gjere noko saman?

La misjonstematikken også prege trusopplæringa i openberrringstida.  Søk på «misjon» på www.ressursbanken.no, eller søk «trosopplæring» på www.nmsu.no  og www.kirken.no/smm

Bruk openberringstida til å snakke om kva misjon tyder for oss i dag og kva rolle kyrkjelyden spelar i misjonen.
Sjå i kap. 6 i  heftet «Misjon til forandring», her er stoff ein kan bruke direkte i stab, sokneråd og ulike grupper.