Syng med biskopen og domkantorane i Domen!

Biskop Ragnhild Jepsen og domkantorane Sigurd Melvær Øgaard og Kjetil Almenning inviterer til salme-allsong i Bergen domkyrkje torsdag 23. mai.

Biskop Ragnhild leier allsong saman med domkantorane torsdag 23. mai. Foto: Hans Jakob Heimvoll

- Salmeboka er ei uverderleg samling av kjende, og mindre kjende, skattar. Denne kvelden vil musikken og tekstane ange av pinse, vår og kjærleik, og vi ser fram til at røystene vil sameine seg i kraftfull allsong, seier Kjetil Almenning, domkantor i Bergen domkyrkje.

Domkantor Kjetil Almenning fotografert av Live Austgard
Kjetil Almenning (Foto: Live Austgard)

Saman med sin kollega Sigurd Melvær Øgaard og biskop Ragnhild Jepsen arrangerer han allsong i storslåtte Bergen domyrkje torsdag 23. mai kl. 19.00. Du er hjarteleg velkomen til å synge med!