Velkommen til Forum for trosopplæring

21.-22. august inviteres alle medarbeidere i trosopplæringen til to inspirerende dager i et godt fellesskap. Tema for dagene er «Et større vi», og mye spennende står på programmet.

Foto: Bo Mathisen

For informasjon om innholdet se her: Program og informasjon Forum for trosopplæring 2024 .

Samlingen skal være på Hotell Residence i Sandnes første dagen og i Bogafjell kirke andre dagen. For priser på årets Forum for trosopplæring se påmeldingslinken. Dersom deltakere ønsker middag første dagen må det krysses av for dette ifm påmelding.

Påmeldingsfrist er 14. juni.

Påmeldingen finner du her.

Det er viktig å krysse av på de riktige billett-alternativene (prostier, en/to dager, med/uten overnatting). Det er også egen billett for ansatte av Stavanger bispedømmeråd.

Vi gleder oss og håper å se deg på Forum for trosopplæring!