13 år: grillfest på nattkafe

Alle som blir 13 år i år får tilsendt invitasjon til sommerfest på menighetshuset en fredag i juni. Der vil de få bli kjent med litt større ungdommer, og få vite mer om hvilke aktiviteter de kan begynne på når de begynner på ungdomsskolen. Årets sommerfest skjer fredag 3. juni 19.30

13 år: grillfest på nattkafe

Det blir grilling, andakt og nattkaféen er åpen. Speideren presenterer seg, og det blir leker og konkurranser!

Vi håper mange 13-åringer vil komme for å bli kjent med andre ungdommer på en hyggelig sommerfest. Velkommen! Programmet varer omtrent til 21.30, men alle som vil kan henge utover kvelden.

Påmelding skjer på nettsiden under "Arrangement".