Er du hjemme og trenger varer fra butikken?

Vi vil gjerne hjelpe dere som ikke kan forlate huset på grunn av korona-karantene, sykdom eller andre årsaker.

Foto: Gyrid Cecilie Nygaard

Trenger du hjelp til å handle varer i dagligvarebutikk eller reseptfrie legemidler fra apotek - så er vi her for å hjelpe. Ta direkte kontakt med diakon Linda Bårdsen som koordinerer arbeidet.

Linda: 55362285 (kontor-telefon satt over til mobilen).

Penger kan overføres til menighetens kontor nr: 1644.32.89430

Trenger du noen å snakke med? Diakon Linda Bårdsen er også tilgjengelig samtaler. Ring henne gjerne for en prat! 55362285 (hun har satt over telefonen til sitt private mobil nr på grunn av hjemmekontor).