Spleiselag for praksisstudenter i Birkeland og Sædalen

Våre menigheter har i år vært vertskap for to praksisstudenter fra Bibelskolen i Grimstad: Sofia og Adrian. Det har vært en glede å ha dem med i felleskapet vårt. Vil du være med på dugnaden for å  dekke utgifter?

Studentene fra Grimstad Bibelskole: Marte, Adrian Oscar og Sofia.

Menighetene har bidratt med kost, losji og lommepenger til studentene. Kostnaden vil være ca. kr. 200.000 høst 2020 og vår 2021. Med disse midlene er du både med å finansiere et viktig og voksende arbeid i nærmiljøet vårt, og legger til rette for tre at unge voksne som har valgt å bruke et år i kirken får en god opplevelse.

Hjertelig takk for din gave!

Vi legger opp til ulike betalingsmåter med muligheter for skattefradrag. Dersom du er allerede er fast giver, men har lyst til å gi en tilleggsgave anbefaler vi at du ber om et KID-nummer slik at gaven kan registreres på dette prosjektet.

• Dersom du vil tegne en avtalegiro for ett år kan du melde deg på i lenken. Avtalegiro er en avtale mellom deg og din bank om at det skal overføres penger til oss til avtalte tider. Dette gir oss en forutsigbarhet. Mot slutten av prosjektet vil du bli kontaktet med spørsmål om å fortsette i et annet prosjekt eller om avtalen skal slettes.
  • Gi en enkeltdonasjon. Dersom du oppgir personnummer kan du få skattefradrag for gave.

Betal inn en enkeltgave til konto nummer 15039424662. Dersom du ønsker skattefradrag må dette etterregistreres. Skriv derfor telefonnummer i merknadsfeltet.