Informasjon og påmelding til dåp og eletronisk innmelding skjema.

Her finner du informasjon om dåp i Høyanger

Informasjon og påmelding til dåp og eletronisk innmelding skjema.

Dåpen er ei feiring av livet. I dåpen blir vi bore fram for Gud, enten vi er små eller store.

Gjennom dåpen vert vi ein del av kyrkja, eit fellesskap som strekker seg over heile verda - og gjennom alle tider.

Det er ei markering der barnet har alle sine viktigaste støttespelarar rundt seg, og der Gud lovar å følge barnet alle dagar.

Dersom du bur i Høyanger og ynskjer å døype eit barn her, sender du inn eit eletronis

k innmelding skjema som du finn lenger nede på denne sida. Vel kyrkje og to datoar (sjå gudstenesteplanen på Kalender).

Dersom du bur ein annan stad enn Høyanger, men likevel ynskjer å døype barnet ditt her kan du ta kontakt med kyrkjekontoret via telefon eller e-post og avklare aktuelle gudstenester (sjå gudstenesteplanen på Kalender). Deretter tek du kontakt med ditt lokale kyrkjekontor. Ein prest der du bur vil så ha dåpssamtale med foreldre og den lokale kyrkjelyden har ansvar for vidare oppfølging etter dåpen.

Om du klikkar her finn du generell informasjon om dåpen frå Den norske kyrkja sentralt (www.kyrkja.no).

Innmelding dåp

Takk for di henvending!