Trivelig formidagstreff!

Første tirsdag hver måned treffes vi i menighetshuset for en fin stund.

Trivelig formidagstreff!

Vi hadde en fin stund sammen denne tirsdagen i menighetshuset. Det startet med litt trim før vi med god samvittighet, spiste gode snitter og vaffler med trollkrem! Vi hadde allsang med både nye og veldig gamle salmer.

Åresalget gikk veldig godt for noen som stakk av med flere flotte premier!

Vi håper de som var tilstede hadde en hyggelig stund sammen med oss! Ønsker du å være med neste gang, har du spørmål eller behov for transport?

Ta kontakt med Diakon Liv Oddrun Sæther på mobil: 958 67 590

Neste formiddagstreff er:

04. Oktober

01. November

06. Desember

Vi møtes på menighetshuset klokken 11, vi håper å se deg der!