Bryllup

Å vie seg er ein romantisk, vakker og praktisk måte å markere at ein vil høyre saman og vere trofaste mot kvarandre. I kyrkja får de kloke Bibelord og forbønn over samlivet i tillegg til gyldige ekteskapspapirer. Ein uslåeleg kombinasjon, spør du oss!

Brudepar foran alteret

Slik går de fram om de ynskjer å vie dykk i Kviteseid sokn:

1. Bestem dykk for i kva kyrkje og når de ynskjer å gifte dykk.
  2. Gå til "mi kyrkjeside" og fylgj instruksjonene for bryllupspåmelding.
  3. Vent på stadfesting frå kyrkjekontoret. Der er ikkje alltid fyrsteynskje om tid og sted kan oppfyllast.
  4. Bestill "prøvingsattest" frå skattetaten.no i god tid men ikkje tidlegare enn fire måneder før bryllupet. Attesten er en sjekk på at de har juridisk høve til å gifte dykk. (Ikkje er gift frå før, ikkje er sysken etc.).
  5. Send attesten vidare til kyrkjekontoret så fort den er mottatt.

Når bryllupet er bekrefta vil presten som skal vie dykk ta kontakt for å avtale ein samtale om ekteskapsinngåinga, både innhaldet i det å gifte seg og det praktiske rundt.