Sjølvbetjent inn- og utmelding

Kva er Den norske kyrkja si sjølvbetjeningsløysing?Den norske kyrkja har laga ei elektronisk sjølvbetjeningsløysing der ein kan sjekke medlemsstatusen sin og eventuelt endre den. Ein må logge seg inn slik ein gjer til dømes på nettbank.

Sjølvbetjent inn- og utmelding

Bruk lenka: https://kirken.no/medlem

Her ligg det også informasjon om kva ei utmelding i Den norske kyrkja inneber.

Alle personar i Norge som har tilgang til ID-porten (som ein til dømes bruker til nettbank) kan logge seg på for å kontrollere medlemsskapsstatusen i Den norske kyrkja.

Nokre bankar tilbyr nettbank til ungdom mellom 15-18 år. Dei som har ein slik tilgang, kan bruke løysinga. Dei som ikkje har dette, må nytta skjema, som tidlegare.

I lenka: https://kirken.no/meldem ligg det ei lenke til ID-porten.

Ta kontakt med Meland kyrkjekontor dersom du har spørsmål på tlf. 56 17 14 80 eller send e-post til post@melandkyrkja.no.

Kontaktinformasjon for Meland kyrkjelyd

Kontoradresse: