Kirken i Trondheim - Nye nettsider

Kirkelig fellesråd i Trondheim og de fleste av våre menigheter er nå på nye nettsider.

Rockegudstjeneste i Kolstad kirke med Fireband. Foto O. Brattli

Kirkelig fellesråds nettsider kan sees på som en "fellesside" for alle 20 menigheter i Trondheim kommune. De enkelte menighetene har i tillegg sine egne sider hvor de lokale aktiviteter er nærmere omtalt.

Vi har knyttet oss til Kirkenettet sin publiseringsløsning. En løsning som gjør det lett å kjenne igjen Den norske kirke på nett. Samtidig er det stort rom for å sette lokalt preg på nettsidene.

Vårt ønske og håp er at de nye nettsidene skal gjøre det enklere for publikum å finne svar på hvilke tjenester kirka og Kirkelig fellesråd i Trondheim kan tilby fra fødsel/dåp til gravferd. Samtidig gir vi også informasjon om våre ansvars- og arbeidsoppgaver og hvilke små og store aktiviteter/prosjekter vi står for.

Du finner lett tilgang til de enkelte menighetene på vår hjemmeside - se lenke under. Det er viktig å søke de lokale menighetssidene da hovedtyngden av aktiviteten i kirka i Trondheim naturlig nok er forankret i de enkelte menigheter.

Nettsidene til både Fellesrådet og menighetene er i en startfase, og vi ser for oss en videre utvikling av sidene. Konstruktive tilbakemeldinger fra dere som lesere vil i den sammenheng være svært velkomment.