Fagdag for kirkemusikere

Vi har gleden av å invitere til ny fagdag for kirkemusikere torsdag 16. september i St. Johannes kirke. Dagen er også første dag i Norsk orgelfestival, som varer til 19. september.

Kirkemusikeren som musiker er tema for fagdagen. Foto: Kirkerådet

Denne gang vil vi fokusere på kirkemusikeren som musiker. Dagen arrangeres i samarbeid med Norsk orgelfestival. To utøvere under festivalen blir med på fagdagen. Det blir mesterklasse med den franske organisten Jean-Baptiste Dupont før vi får møte Catalina Vicens.

Les mer om Dupont og Vicens her.

09.30 mingling, kaffe/te
10.00 morgenbønn
10.30 mesterklasse
12.15 Lunsj
13.00 mesterklasse
14.00 Catalina Vicens
15.00 slutt

PRAKTISK INFO

PRIS: Alle utgifter til fagdagen dekkes av Stavanger bispedømmeråd og Norsk orgelfestival.
PÅMELDING: Innen 9. september på denne lenken.

Merk at vi har flyttet sted fra Lura til St. Johannes.

Arrangør: Stavanger bispedømmeråd og Norsk orgelfestival

Norsk orgelfestival arrangeres 16.– 19. september  i Stavanger og Sandnes.

Her finner du alt om festivalen.

Velkommen til fagdag!