På bølgelengde med konfirmantene?

Velkommen til fagdag om konfirmasjon 3. november kl 10-15 i Vardeneset kirke. Hvordan kan vi møte konfirmantene på en god måte i en ny og kompleks tid?

Foto: Von/Kirkerådet

Fagdagen inneholder blant annet foredrag om personlighetens betydning i konfirmantundervisningen, presentasjon av ressurser og om hvordan undervisningen kan organiseres på en god måte.

Her kan du se hele programmet.

Fagdagen er for alle som deltar i konfirmantarbeidet. Bispedømmerådet betaler for det faglige innholdet, ansatte i fellesråd betaler kun for lunsjen. Nb: Alle som skal delta må melde seg på.

Meld deg på fagdagen her innen 26. oktober.

Angående påmeldingsskjemaet:

• BDR-ansatte prester velger «Privat»
  • Ansatte i MR/FR velger «Bedrift». Husk å angi: stedsnavn – menighetsråd/kirkelige fellesråd.

Eksempel: Sandnes (stedsnavn) kirkelige fellesråd. Velg riktig alternativ som kommer opp for din arbeidsgiver.

Velkommen til en givende dag sammen, med konfirmantarbeidet i fokus!