Endelig alle sammen sammen!

1. september kunne endelig kirkelig ansatte fra hele bispedømmet samles til Medarbeiderdag i Frøyland og Orstad kirke. Gjensynsglede, god stemning og håp preget dagen.

Tid til prat og kaffe med kolleger fra hele bispedømmet var en viktig del av dagen.

Etter 4 år med store mengder digitalt fellesskap var det godt å kunne samles til en tradisjonell Medarbeiderdag - med høyt lydnivå i pausene, smil og latter og felles samlinger om innholdsrikt program, denne gang med temaet HÅP.

– Halleluja! Der er du jo! Gjensynsglede (og sikkert litt spent nysgjerrighet) preger denne medarbeiderdagen. Takk for at du er her! innledet biskop Anne Lise Ådnøy.

– Kjære medarbeidere! Sammen skal vi være umåtelig stolte over alt det stabene rundt om i bispedømmet har tålt og takla i de vanskelige korona-årene. Så mye kreativitet for å være på tilbudssida. I dag takker vi Gud og hverandre, uten en meter mellom oss. Vi løfter blikket og søker Gud, uten filter, med bønnen: Gi oss håp! Amen!

Se bildekarusellen under for glimt fra dagen.