Velkommen til medarbeiderdag 1. september

Medarbeiderdag for alle ansatte i kirken i Stavanger bispedømme blir torsdag 1. september i Frøyland og Orstad kyrkje. Programmet blir variert og trivelig, med HÅP som tema.

Brødrene Øyvind og Lars Sigurd Tjelle skal lede medarbeiderdagen. Foto: Skjermdump fra Youtube

Medarbeiderdagen er fra kl. 09.30-15.00, og programmet begynner kl.10.00.

(Legg mobilen på siden og velg full skjerm hvis du ser videoen på mobil.)

Vi får høre fra artist Hilde Selvikvåg, moromann Harald Eide Ellingsen, jazzpianist og organist Thomas Torstrup, og professor i økologisk økonomi Ove Jakobsen skal gi oss gode grunner til å ha klimahåp.

I tillegg skal vi spise godt, prate sammen og ha det trivelig i lag!

Meld dere på!

Vi ber kirkeverger og daglig ledere fortløpende melde på sine staber, og innen 8. august. Det er sendt ut mail med påmeldingsskjema som skal returneres til Øyvind Tjelle på bispedømmekontoret, men det går også an å bare sende et excel-skjema med sine ansatte til Øyvind på ot424@kirken.no

Alle andre utgifter enn reise til og fra blir betalt av bispedømmerådet.

Har dere lyst å vise fram menigheten?

Til programmet vil vi gjerne at menigheten sender en liten filmsnutt fra menighetsarbeidet! Gjerne en som allerede er laget, for eksempel fra et arrangement. Noe dere er stolte av, noe som ble ekstra bra, eller noe som ble morsomt - si ifra til Øyvind Tjelle på mail om dere har et bidrag.