Oppstart Byggeklossen open barnehage - nye opningstider

Oppstart Byggeklossen open barnehage - nye opningstider

Vi prøver oss med nye opningstider fram til haustferie. Vi har no open tysdag og torsdag kl. 09:00 - 14:00. Byggeklossen open barnehege er ein barnehage der ein ikkje treng å melde på barnet, men der ein kan droppe inn etter behov. Barnet må ha med ein forelder. Byggeklossen barnehage er dermed ein unik møteplass for foreldre og barn med god nettverksbyggingfaktor. Ei engasjert gruppe pensjonister er med som frivillige og er med å skape ein fin ramme for dette tilbodet.

Beate Mjøen Berg har eit års permisjon er Beate Ulstein og Elina Escobar tilsett som vikarar for tiden. Begge er engasjert med mange gode idear og vil gjerne prøve ut nokre nye ting.

Velkomen til Byggeklossen open barnehage!