Søndagens gudsteneste 07.02.2021

Søndag 7/2 k.l 11.00 vert det streama gudsteneste frå Ulstein Kyrkje. Utover dei som er involvert i dåpen kan vi heller ikkje denne søndagen opne kyrkjedøra or andre.

Ulstein kyrkje på ein vakker vinterdag

Teksta for dagen, Kristi forklåringsdag eller Transfigurasjonen som den heiter på fint, er frå Markus 9, 2-13. Ein dag det verkeleg strålar av - der Jesu herlegdom lyser opp for læresveinane. Vi har gode og vakre salmar til gudstenesta. Line Lervik Aksnes er med på fiolin og Eldar og Kristin Husøy som forsongarar. På piano Ståle Helvig. Prest er Øystein Bjørdal.

Gudstenesta blir streama på Ulstein kyrkje sin YouTube- kanal og på Facebook