Aksjon Hjartevarme 2022

Torsdag 24. november startar Hjartevarme som er ein aksjon for å skape julevarme for alle. Vi ønsker å dele ut korger med julemat til dei i samfunnet vårt som opplever at den personlige økonomien rundt juletider er utfordrande.

Aksjon Hjartevarme 2022

Difor vil det som åra før verte satt ut ei handlekorg der du kan legge matvarer opp i. Du vil finne desse handlevognene på Bunnpris, Spar Straumane, Spar VITO, Coop Blåhuset, Kiwi, Rema og Europris.

Det er også mogleg å gi ei pengegåve på Vipps, 123619 eller 566971 På førehand – takk frå hjartet for alle bidrag!

Hjelp oss også med å dele dette innlegget til alle - Ha ei velsigna førjulstid.