Julenattiné 22.12.2022

Så er det klart for årets lokale dugnads-/storarrangement! Julenattine i Ulstein kyrkje har år etter år samla fulle hus, og er kjend for sin musikalske kreativitet, kvalitet, nyskaping og truskap mot jula sin bodskap. Det blir to konsert som før, kl. 19:00 og kl. 22:00

bilde: Robert Skeide

Også i år vil programmet bestå av gamle og nye juletonar i ny og spennande innpakning. Sidan fjorårets konsert vart avlyst i siste liten grunna pandemien, er mykje av programmet henta frå i fjor.

Medverkande solistar blir mellom anna: Øystein G. Thormodsæter, Mirjam Håland Igland, Frid og Englekoret, Aurora Bjerkvik, Marthe Sandvik Skeide, Arnt Ole Grimstad, Elise Mjøen Berg, Oline Aksnes, Mathea Holte Grevstad, Jakoba Solvang, Sondre Grimstad Arnesen, Ståle Rasmussen, Ståle Sverreson Dimmen og Tetyana Makarenko m. fl.

Orkesteret består mellom anna av Runa Husøy (saksofon), Ingfrid Grimstad (koristleiar), Kåre Skare Lystad (gitar), Ståle Helvig (orgel/ piano), Ivar Thormodsæter (trommer), Øyvin Sønnesyn (piano/keyboard), Håvard Kopperstad Funderud (trombone), Jan Thormodsæter (bass).

Christian Bernt Nordset frå Konsertsystemer AS styrer lyden. Jan Erling Davidsen står for praktisk tilrettelegging i kyrkja.

Billettar

Du kan kjøpe billettar på nettsida (sjå over, klikk på klokkeslettet), i kafeen på Ulstein Arena (Vikemyra 2, telefon 70 01 77 00, opningstider) og i Kinokiosken (ope 45 min før kvart arrangement).

Billettpris kr 300 vaksen, kr. 200 barn / ungdom