Torsdagskveld i Ulstein kyrkje med Eivind Skeie

Torsdag 15 mars kl. 20:00 tek salmediktaren Eyvind Skeie oss med på ei salmereise, der hans eigne salmar står på agendaen. Blandakoret Hemingen blir også med og framfører nokre av hans salmar. Kantor Ståle Helvig trakterer orgel/piano.

Torsdagskveld i Ulstein kyrkje med Eivind Skeie

Eyvind Skeie er fødd i Bergen i 1947. Han er utdanna teolog og arbeida som prest fra 1975 til 1980. Etter nokre år i Kirkens Bymisjon blei han frilans forfattar på heiltid.

Han har arbeidd over et vidt med felt, med alt fra manuskript til fjernsyn for barn, som Portveien 2 og Sesam Stasjon, til skjønnlitteratur, fagbøker, biografiar, salmer og dikt.

Skeie har også hatt oppdrag i utlandet, kor han har arbeida med og for kristne muslimske land, mellom anna Aserbajdsjan og Egypt. Biografien ”Mama Maggie”, som utkom i 2014, er eit eksempel på dette.

I dei siste åra har Skeie også arbeida med å utvikle et pedagogisk program for vaksne og born i norske barnehagar, i samarbeid med Universitetet i Stavanger og norske kommunAr. ”Være Sammen” handlAr om varme og grensesettAnde vAksne og medvirkande born.

Eyvind Skeie er kjend som ein engasjerande formidlar. Han er godt kjent i salmeskatten, og har mange salmekveldar omkring i landet, med eigne og andre sine salmar.

I 2007 gav Skeie ut si ega salmebok med 316 salmer. I den nye norske salmeboka har han 55 eigne og oversette salmer.

To av Skeie sine mest kjente tekster er ”En stjerne skinner i natt” og ”Tenn lys”. Desse songene er blitt folkeeie i landet vårt.

- Salmen er mennesket si røyst, som svar på Guds tiltale og som uttrykk for menneskeleg troserfaring, seier Eyvind Skeie.

– På salmekvelden vil eg fortelle litt om nokre av salmetekstane mine, og så vil dei bli fremført av forsamling og kor.  Salmen er eit viktig kulturuttrykk i kyrkja.