17.mai og pinse- gudstenester

Det vert utegudstenester 17.mai og i pinsen

17.mai og pinse- gudstenester

Kyrkja i Radøy har gudstenester på 17.mai, og i pinsen.

17.mai er det korte utegudstenester i samband med kransenedlegging, utanfor kyrkjene våre. Skulemusikklaga er med og spelar.

Hordabø kyrkje: kl 10.00 v/ Kjell Sekkingstad på kyrkjebakken

Manger kyrkje: kl 10.30 v/ Gunnar Kartveit på kyrkjebakken

Sæbø kyrkje: kl 10.30 v/ Grethe Lunde på kyrkjebakken

Emigrantkyrkja på Sletta: kl 12.00 v/ Kjell Sekkingstad på kyrkjebakken

1.pinsedag er det gudsteneste inne i Manger kyrkje kl 11.00. Då er det dåp og nattverd. Kjell Sekkingstad er prest, William Kay er organist.

2.pinsedag er det gudsteneste ute kl 13.00 i "katedralen" i Bø.

Vel møtt til gudstenester denne helga!