Lytt til ord og toner for julen

Her kan du lytte til ord og toner for dagen. Gjennom fire filmer får vi lytte til en stemningsfull julesalme og dykke dypere inn i julefortellingen fra Bibelen. God jul!

Hege Fagermoen holder ord for dagen fra julekrybben i Glemmen kirke.

Gjennom fire episoder får vi stemningsfulle ord for dagen. Gjennom prest Hege Fagermoens ord og sang får vi dykke dypere inn i julefortellingen fra Bibelen. Vi følger også julesalmen Djupaste mørker gjennom dagene som går.

God jul.

Alle videoene publiseres her på siden 19. desember.

Episode 1 av 4:

Lys i mørket

Vår historie begynner med mørke. Midt i alt skaper Gud lys: for meg og for deg.

Episode 2 av 4:

Englesangen er hos oss

Englesangen som ledet gjeterne gjennom mørket til lyset i stallen – den sangen er der også hos oss i dag.

Episode 3 av 4:

De vise mennene og oss

I dag får vi dykke inn i fortellingen om de vise mennene.

Episode 4 av 4:

Kjærligheten som overvinner alt

Selv om alt kan se mørkt ut, vinner kjærligheten til slutt. Både i julefilmene vi kan se på TV i julen, men også i livet.